Vanlig film eller porrfilm?

Nu kanske ni frågar er hur det gick för mig igår? Hamnade jag hos vännerna som  skulle se på porrfilm? Såg vi porrfilmen, hade gruppsex och fick orgi?

Sanningen är den att ja , jag hamnade hos mina vänner och efter att Nille hade bjudit oss på mat så stack han och jag till VideoMix o köpte Ben och Jerrys som vi åt medans vi kollade på porrfilm. Även om glassen var lika god som vanligt så kändes det en anning spec att äta det o kolla på porrfilm samtidigt. Men till slut orkade jag och Nille inte med porrfilmen och bestämmde att vi skulle kolla på en vanlig film. Det blev Insider en riktig splaterfilm. Eller nja Nille och Kim sa att det fanns mycket värre sådana filmer, men denna var ruggigt nog. Efter filmen började Bea, Freja, Anton och Kim återigen tjata om att se på porrfilm men när jag och Nille satte på en annan film istället så blev de lite irriterad och gick hem till KIm för att kolla på porrfilm. De människorna är lugnt sagt de perversaste jag känner ;P. De säger att de borde visa sina klasskompisar hur perversa vårat gäng är men sanningen är nog den att de borde visa sitt rätta jag inför dem istället? (inget illa menat).

Men jag och Nille låg kvar och kollade på shopaholic fast vi snackade mest om allt möjligt o det var rätt svårt att hänga med i filmen.
Efter filmen slut ringde Kim för att Anton hade dragit och Freja kände sig rätt ensam efttersom Kim och Bea strulade. Vi satte på åter en film Dum och Dumaren, klockan började bli mycket och trots att den var två så kom vi på att det skulle vara ganska gott att  baka något så jag, Kim och Nille stälde oss och började baka negerbolar.

Efter att ha ätit dem och kollat klart på filmen så skjutsade Kim hem mig. Var hemma till 4 men det börjar ju bli en traditon att komma hem vid 4-5 tiden denna sommar och sedan gå upp klockan 12.



Ps. För er  som undrar om gruppsex och orgi? Så får ni nog fråga Bea, Freja, Kim och Anton. De säger att ingenting hände men det vet man ju aldrig med dem. Fast kvällen slutade nog ändå som Bea och Kim hade tänkt sig.


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA WTF :P

2009-06-24 @ 21:07:29
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback