Sofies student och Twilight fest

I helgen har det hänt en hel del
 
Fredags tog de i Hässleholm studenten, jag var och såg när min gammla klass sprang ut kändes rätt konstigt att inte vara en utav dem. Men om en vecka är det faktikst min tur. Sedan var vi hemma hos Sofie på kvällen på studentfest.












Lördags fyllde min syster 17 så blev att fira henne lite innan jag och gina var på Tanjas 20 års fest :D med temat Twiligt. Det var jätte god italiens buffe mat. Blev verkligen hur mätt som helst. Körde dock hem rätt så tidigt , körde inom Andys nya lägenhet för han har ju flyttat och jag ville se hans nya. Kim var ju också där men skulle viddare på fest så vi följde med honom en stund innan jag och Gina och Alex åkte hem till mig syster skulle ju ha fest men var rätt dött här så vi såg på en films tills vi somnade och de tyckte det kändes bäst att köra hem. 



Idag har jag varit och röstat och sen borde jag ha städat rummet men har inte kommit till det än även om klockan är sex på kvällen men tänkte ta och göra det nu, dock får dammsugningen vänta tills imorgon. Om en timme är det Stylist tänkte jag skulle ta och kolla på det ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback