Lördagens festande och dagen efter

Hum i lördags efter att vi hade varit på stranden så blev det fest hos Nille. Jag kom dit vid 8 tiden då var bara Dennis och Nille där och jag som hade vågtången där satte genast igång att locka håret. Senare kom det fler o fler vänner. Vi snackade, dansade, hörde på musik, rökte, drack osv. Mycket trevligt. Det blev även till att locka andys hår så han såg ut som ett troll och vaxa nilles håriga bringa.
Sen blev det björket där det blev lite missförstod mellan mig och nille, fan vill inte såra dig för du har blivit en av mina närmaste vänner på bara en vecka vilket är helt sjukt. Men dansade och hade kul. kvällen avslutades med pizza och film hemma hos Nile.


 




Dagen efteråt vaknar vi och sedan kommer Dennis. Och både Nille och Dennis har stora minnesluckor från gårdagen vilket var rätt komiskt att höra på. Kollade på film och spelade sonic. Sen kom Kim o Freja och hämtade oss vi åkte hem till mig för att bada och sola. Sen blev det matlagning hemma hos Kim.  Kim och Freja hade köpt pizzabotten så de gjorde pizza, jag och nille kom fram till att Kims pizza vann o blev bäst. Nille värmde färdig tortilias och jag brände sönder min lilla köttfärspaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback