Välkommen till min blogg : )

Vad ska man skriva i första blogginlägget egentligen?
Ska man  göra en lång presentation av sig själv?
Ska man fylla i någon slags lista då man presenterar sig sj?
Ska man bara börja blogga om nåt annat ?


Ja det är kanske inte det lättaste så ok jag får väl säga lite om mig själv

Emma är då mitt namn och jag bor i skåne närmare bestämt Hässleholm med min familj, mamma,pappa, och småsystrana Sofie och Elinor. Går barn och fritidsprogrammet vet inte riktigt vad jag vill göra i framtiden kanske hjälpa barn och ungdomar som har psykiska problem, får se vad det blir. På min fritid umgås jag med mina vänner, festar och ser film.  Ja det får räcka så länge


Tänkte jag skulle ta och plugga körskolsteori nu så hamnar jag här istället så typsiskt måste sätta igång med det nu men vi hörs : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback