Jag saknar er



Saknar min favvotjejer Sandra och Ginis. De har båda två varit iväg i typr runt en månad , gina har nog varikt iväg i 1½ nu faktiskt. Sandra har varit i Thailand och göttat sig och Gina i Tyskland på utbildning.
Livet är inte lika roligt utan er.   Tycker ni kan komma hem nu för jag saknar ju er <3




      _________________________________________________________________________________

Vill bara säga att klart jag kan unna mig en tårtbit men hade tänkt att det kunde bli på helgerna för det mesta  hehe :P Var faktiskt lite ironisk med tårtbiten för den var ju liten. Men samtidigt kan man inte säga att det bara är en liten grej för då blir det bara mer o mer.  
Nu kollar jag på rockbjörnen , ska även plugga lite körkortsteori tänkte börja göra det för länge sedan egentligen, jaja bättre sen än aldrig  eller håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Gina

Jag saknar dig också! sjukt mycket! <3

men om allt går bra är ja hemma nästa helg ju om ja ser de rätt xD ja e för snurrig..:P

ja det är alltid bättre sent än aldrig o då har du i alla fall gjrot lite o det är ju bättre än inget alls ;)

2009-01-23 @ 06:55:55
Postat av: Emma själv :P

Gina det är ju trevligt att du kommer hem men jag är nog inte hemma då kommer jag hem på lördagnatt så får du komma o hämta mig xD

2009-01-23 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback