Filmkväll

Vi gick till Andy sen efter vi hyrt fllmer the mist och wanted , eg var de båda två sådär men vi hade iallafall trevligt. Sandra kom efter hon slutat jobbat trevligt att träffa henne med ju spec eftersom jag inte har träffat henne på över en månad för hon varit i Thailand och gottat sig,
Sen körde Kim mig hem, tack : )

I the mist som var en skräckfilm av Stephan King sprider det sig en dödligdimma över staden så en del folk gömmer sig i ett varuhus de delar in sig i 2 gäng en som är som en pakt där ledaren hävdar mycket starkt att det har med  gud att göra. Till slut blir en tant i andra gruppen mycket irriterad occh säger  "Det är okej att stena folk i biblen, så jag kan stena dig. Här har jag ärtor" , Det var en grymt rolig kommentar även om det kanske inte låter som det.




Har kommit fram till att jag faktiskt ska sluta äta godis på riktigt, vill ju att mina tänder ska bli fina och dessutom inte gå upp i vikt. Godis är inte gott heller. Då är det mycket godare med en smothi.


Nu ska jag sova iallafall kände att jag var på väg att göra det precis framför datorn , men det ska jag försöka låta bli med. och stänga av först.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: kul att du tyckte det:D

mys med filmkväll

2009-02-04 @ 15:36:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Gina

lycka till med godiset! Ja skulle aldrig klara mig utan det.

2009-02-04 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback