Melodifestival och film

Nu känner jag för att klaga igen denna jävla förkylning som egentligen är ett jävla Ilands problem :(
Den tar död på mig.

Har ätit kinamat ikväll och tittat på melodifestivalen som bara blir värre och värre.  Men EMD var ju iallafall bäst tycker
jag.




Nu ska jag se på filmen Edward Scissorhands. Fick den i julklapp av Kim visste då inte vad det var för någon och glömde typ bort den. Såg den sen hos Andy utan att veta om att den var den jag hade fått det var inte förrän nu jag märkte det. Och eftersom jag inte såg hela filmen hos Andy jag somnade nämligen så passar det ju jätte bra att se den nu ( :
Det är iallafall en fantastisk berättelse om en pojke med sax som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback