26 febuari

Igår var jag som sagt på studiebesök på min gammla skola, T4.
Det känndes kul men konstigt att vara där igen många gammla minnen och så.
Spec kändes det konstigt att de man hade gått i samma klass som nu var där och vikarieade.
Det skrämmer verkligen mig hur snabbt tiden går och att vi nu inte är elever längre utan isället kan
vikariera där som lärare. Kändes väldigt vuxet.
En av de två tjejerna som var där och vikareieda hade jag i högstadiet varit rätt så elak åt så äntligen
kunde jag be om ursäkt för det kändes riktigt bra : )

Men det var iallafall jätte kul att träffa alla gammla lärare igen och man ser nu vad det spec är med
montessori, vilket man inte riktigt kunde förstå när man själv gick där. Det är mycket enklare att se nu efteråt.

Efter att bara varit där en förrmidag och jag skulle hem så kom det en flicka och blev rätt så ledsen för att jag skulle
hem , jag fick inte det enligt henne =P




Efter studiebesöket när jag kom hem så skulle mamma och pappa in till Kristiandstad så jag tog och följde med..
Jag hittade två koftar på rean som jag gillad en svart och en mörkblå för endast 60 kr men tror ni jag köpte nån nej istället gick jag och köpte exotisktgodis för 60 kr vilket var dumt förstås.

På kvällen när jag kom hem så tog jag bussen till Kim dit även Andy kom efter en stund vi hade riktigt kul och jag skrattade så att jag fick ont i ryggen.
Det var en försäljare som ringde Kim och ville sälja damunderkläder, Kim undrade förstås vad han skulle med det till och sa det till försäljaren varav försäljaren hade sagt att han inte visste :P Men eftersom Kim gick på att det var gratis så tog han och beställde svarta i storlek M. Hoppas dem passar dig sen gubben ;)
Iallafall så är det väldigt spec att hänga sj med två killar svårt att förklara men. . .
Tycker jävligt mycket om er iallafall tack för att ni finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback