Bio "I taket lyser stjärnorna"

Förrmiddagen gick åt till att slappa och kolla klart på "How to lose a guy in ten days" och "Eva & Adam avsnitt".
Sen vid 4 tiden cyklade jag hem till Sandra vi åt pasta och korv och sen skulle vi på bio skulle se "I taket lyser stjärnorna".
När vi sitter i biosalongon innan reklamen och bion börjat så ringer Kim. Han hade sagt sedan tidigare att han också ville följa med om han hann efter sin träning. Ca 5 minuter senare så var han där. Skriver en resension om vad jag tycker om filmen men den var sorglig som man visste att den skulle vara men hade även sina roliga stunder : )
Gick hem till Kim sen och var helt flummiga.


Snackar med Kim på msn nu , han är visst orolig för han tror att folk som umgås med honom kommer bli konstiga, galna och skumma så han ville att jag skulle varna er :P

Kimsan^^ säger:

haha nej jag har ju en teori att ju mer man umgås med mig ju konstigare,galnare o skummare o så beter man sig o ja tyckte de märktes lite på sandra haha

Kimsan^^ säger:

samma me sofie oxå hon blir me sån när hon umgås me mig

Kimsan^^ säger:

o andy håller på o göra ljud

Kimsan^^ säger:

haha nej men jag vet att jag har rätt

Kimsan^^ säger:

mitt betéende smittar av sig

Kimsan^^ säger:

snart så springer alla runt på stan o låter som duvor o gör gristjut


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback