Svimmade nästan

Jag tror inte jag mår så bra idag det är helt enkelt för mycket för mig just nu, höll tom på att svimma idag och då tänker jag förstås inte så smart öppnar dörren till 1ornas klassrum för skulle säga det till Gitte och säger högt "Jag tror jag ska svimma". Självklart blev 1orna lite rädda. Men jag bestämde mig för att  vila och sen stanna kvar fast att de tyckte att jag skulle gå hem. Men de flesta gånger jag har svimmat har faktiskt gjort det ett par gånger så har det blivit rätt bra efter att jag har vilat mig en liten stund.  1orna ställde frågor om det resten av dagen förstås dock.

På fritidset hade vi sedan disco , jag o Marie fixade det bra trots att inte Rebecca var där.

Sen när jag kom hem så bestämmde jag mig för att vila i 10 minuter vilket istället blev att ja somnade i cira  4-5 timmar . Så jag funderar på att skriva till läraren att jag inte kan ha provet imorgon, ja får nog göra det och skjuta på det ytterligare.
Men nu ska jag se på andra avenyn och äta potatisplättar (värst  vad jag skriver i bloggen om att jag ska äta och drick) sen blir det lite plugg.

Ha det bra alla, hoppas ni känner er bättre än mig idag

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha fräckt att kallas för knut!:D då måste knut verkligen spela pingvinspelet!

2009-02-04 @ 22:53:27
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Gina

usch då :/ det e ju inte bra... hoppas du mår bättre nu!!

2009-02-05 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback