Sena nätter resulterar i trötthet (om ni inte redan visste det ;)

Jag sover jätte dåligt om nätterna vilket är mitt egna fel då jag vanligast går och lägger mig förrän 2 om nätterna. Blir då bara typ 4-5 timmars sömn. Så känner mig helt trött, seg och sliten vill inte gå runt o gäspa hela tiden på praktiken men det är vad jag gör.
 Det blev därför en slappiskväll ikväll dels för att jag inte hade ork till något annat men också för att jag är mycket besviken på vissa "vänner".

Jag och Elinor såg iallafall på andra sidan häcken och drack smoothis, riktigt myssigt : )
Nu ska jag lösa ett korsord i naturkunskapsläxa sen blir det nog en film till.



Lägger in en trailer till filmen ;)




Kommentarer
Postat av: MarieJane

ja jo de är ju synd.

men de är värt de.



däremot är ju smartast och köpa när de små liven börjar gå.

2009-02-06 @ 23:10:02
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: visst har hon det.. men egentligen, vem har inte pengasug?

2009-02-07 @ 09:39:02
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: Gina

vem e du besviken på? :'(

hmm..de där med o sova e krångligt, du e inte ensam om o inte kunna sova, ja vet många som typ har samma problem. ja hoppas de löser sig på nåt sätt ...



<3

2009-02-07 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback