Pulkabacken med syster och vänner


Har varit i pulkabacken hela eftermiddagen med lillasyster Elinor och vännerna Kim, Elin och Fredrik.
Det var längesedan jag åkte pulka brukar helst hålla mig innomhus på vintern för det är ju så kalt.
Men det var faktikst myssigt, kul och kylan kände man ingenting av. Sen gick vi upp till Kim och drack varm choklad ( :



Sitter och skriver lite på mitt projektarbe nu, det där med att bli fri från skolarbetet under två veckors tid blev det ingenting av. Men nu ska nog jag och Elinor kolla lite mer på Eva och Adam och sen om typ en eller två timmar så blir det att ge sig iväg ut i kylan och cykla till Kim där jag ska umgås med lite vänner. Vet inte vilka som kommer och vad vi ska göra men det blir säkert trevligt.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll ( :

Kommentarer
Postat av: minaya

hej emma.. Ville önska dig en fin helg. Har du några planer eller bara ta det lugnt? :-D



Kram

2009-02-20 @ 23:04:32
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback