Melodifestival deltävling 1

Kollar på melodifestivaldeltävling 1 just nu.
Har varit tre låtar än så länge Nina Söderquist, Jonathan Fagerlund och Shirly Clamp ingen av dem
har varit bra nu ska jag gå in till mamma, pappa och elinor o kolla klart ser fram emot att se Alcazar
när jag var i 15 års åldern älskade jag dem (då var även magnus med) och Emilia som också är med
ikväll var med min idol när jag var ännu yngre.
 Efter melodifestivalen blir det till att cykla til Andy där även Alex är ska vara lite social hade jag tänt:P  

Men nu ska Emilia sjunga ska bli kul att se.



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Alcazar va bäst :)

2009-02-08 @ 21:18:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback