Matesaga med lego

Praktik på förmiddagen som vanligt, barnen fick ny matebok o då skulle de förstås börja på ett nytt matekapitel. Alla deras matekapitel börjar med att man berättar en matesaga så det skulle vi göra idag o det var jag som skulle berätta den om en gumma o gubbe som bytte arbeten. Till min hjälp för att levnadsgöra sagan hade jag lego :p Det var min lillasyster Elinor som kom med iden o ville låna ut sitt lego till mig ;) Imorgon ska jag göra om det.

Kom hem sent men hann plugga lite körkortsteori o till kulturprovet som jag ska skriva på Torsdag. 
Sen blev det Andra Avenyn : ) 

Nu vill lillasyster ha en godnattkram så får väl gå til henne sen blir det lite plugg till o sen film o sen sova : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback