Mår inte bra

Jag fick inget av de sakerna gjort eller jag la väl röjde väl undan lite i rummet men hade ju tänkt göra en riktigt städning
men jag är så himla trött o reser jag mig upp så har jag ont i magen (bara jag inte får maginfluensa) så det blev inte riktigt så vill egentligen se en film o sen sova men gör jag det nu så vet jag att jag kommer vakna om ett par timmar och vara pig så bättre att vänta lite till kollar runt på lite bloggar , det är verkligen kul och intressant att kolla i en del bloggar .

Men nu ska jag kolla klart på filmen prey som jag såg halva på i eftermiddags sedan blir det en tvserie eller en film till


Kommentarer
Postat av: Leia

Roliga figurer

2009-02-17 @ 00:34:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback