How to lose a guy in ten days

Jag såg "How to lose a guy in ten days" trots att jag har sett den en eller två gånger innan så tycker jag inte det gör nåt för det är absolut en film som är värd att se igen. Det är en otroligt rolig och söt film dock liknar den många andra filmer i den här sorten (kärlekskomendier) och det är inte svårt att lista ut hur den ska sluta.
Man både skrattar och blir lite små sur ibland på dem,  hur de beter sig mot varandra tack och lov "leker" de båda två med varandra och då får de ju båda skylla sig vorre mycket värre om det bara var den ena som "lekte". Det är helt klart en film som jag varmt rekomenderar.

Handling:  Andie Anderson som arbetar som krönikör för det trendiga Composure Magazine, går med på att personligen dejta en kille i tio dagar och göra alla saker man absolut inte ska göra i ett fröhållande. Ifall killen lämnar henne inom 10 dagar får hon frihet att skriva om vad hon vill. Killen hon dejtar, Benjamin Barry antar samtidigt att han kan få vilken tjej som helst att bli kär i honom på 10 dagar. Denna romantiska frontalkrock som ger upphov till en mängd komiska bedrägerier som bevisar att hjärtat inte kan ljuga när det drabbas av sann kärlek...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 15:11:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback