Gadrobstädning

Sitter i hallen nu och bloggar konstig nog datorn har dåligt batteri och vill konstig nog inte ladda i mitt rum.
Jag har städat en del av rummet idag bl gadroben och lite av byrån.
Det är bra på flera sätt att städa gadroben man hittar gammla kläder som man kan börja använda igen, man få ordning och  man kommer underfund med vad behöver köpa så jag kom på att jag får ta och shoppa lite nya tjocktröjor. Jag har många tjocktröjar men en eller två nya snygga hade verkligen varit bra ( : 


Dessa tröjor kommer från HM och ser riktigt myssiga ut








 


Men nu ska jag ta och kolla på ett Mia och Klara ett avsnitt ifrån första säsongen (:




Sen ska jag sova, Godnatt

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack :)

2009-02-18 @ 11:21:03
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback