090423

Ok det råkar vara så här att jag inte har varit i skolan idag heller, jag vet verkligen dumt.
Jag var hemma hos Alex istället kollade på film och satt med min lapptopp cch pluggade lite.
Jo jag vet att jag och Alex har tjaffsat en hel del, och att han kanske inte har betet sig på världens bästa
sätt mot mig men han har förändrats och trots allt så är han den människan som verkligen alltid finns där för mig och
som jag ringer när jag har något probelm och något känns tung så tack för att du finns trots allt! Och tro inte att jag vill fillora dig för det vill jag inte.

Nu ska jag sätta mig med mitt pluggande iafall läste ett pluggtips igår om att ha en film som pausar med jämna mellanrum då blir man intresserad av vad den handlar om och vill plugga mycket i pauserna. Ja lite svårt att förklara.
Men får se om det biter på mig hehe. Filmen jag ska se är "girl" : )
Är det någon annan som har något bra pluggtips så får ni gärna komma med det??


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag sa ju det , du å Alex har nått lite mer än vänskap det märker man på er . Därav min kommentar till han i bilen ju .

Hoppas det går bra med pluggandet !

2009-04-23 @ 21:27:29
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback