080429 - Hållit i aktivitetsdag för högstadiet och bränt mig av solen

Retas inte med mig nu men lyssnar på Westlife och pluggar inför mitt samhällsprov imorgon nu. När man pluggar tycker jag nämligen att man ska lyssna på lugn musik svårt att koncentrera sig annars så då råkade jag komma in på Westlife på youtube =P

Idag hade vi aktivitsdag för högstadiet och jag bestämmde mig för en sak högstadieklasser är inga jag vill jobba med nej gud vad vissa är jobbiga av dem och verkligen försöker leka coola. Det värsta jag vet är tex verkligen när högstadie elever röker. Jo jag vet att jag feströker ibland men gud jag är 20 år och jag gör det inte för att leka cool. Jag vet vad konskvenserna är m.m. De flesta av mina vänner gör det inte äns. Men när man går på högstadiet då handlar det nog mest absolut om att leka cool.
Men det var ju inte bara det när man säger åt dem att ställa upp sig på led så tycker dem att det är löjligt och vissa kan verkligen inte vara tysta när man ska förklara något. Sen finns det ju en stor skillnad til och det är att på dagis och lågstadiet brukar de visa att de uppskattar det som man gör med dem. Nej tack högstadiet är ingenting för mig! (men det visste jag ju sedan innan)

Men vi hade en trevlig dag ändå vi i min grupp höll i tipsrudan. Vilket verkligen var slappt. Tog emot eleverna när dem kom presneterade oss, tog närvaron och sen fick dem gå slingan där frågerna satt uppstälda och när de kom tillbacka typ 20 minuter senare så rättade vi svaren och gav klubbor till de som hade vunnit i varje lag. Så inget ansträngande som sagt och under tiden de gick tipsrundan så solade vi oss , det var nog den varmaste dagen på detta året och nu har min armar bränt sig efter att ha solat i 6 timmar.

Men eftersom jag var dum och inte tänkte påa tt jag kunde ta med mig provet idag och plugga på det där. Så får jag ta och fortsätta med det nu. Imorgon väntas valborg förfest i en park och sedan fest hos Bea det blir säkert trevligt : )


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja vi får väl hoppas på att det blir trevligt ikväll . Jag ska göra mitt bästa ;)

2009-04-30 @ 10:04:29
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback