I min dröm kostar allt på HM 1 kr ;)

Det har ju varit rktigt varmt väder ute så låg ute och solade med systrana men sen gick jag in la mig i sängen och somnade drömde att allting på HM kostade 1 kr stycket. Eller nästan allt fanns ju det som kostade 12 kr också. Så hade det ju kunnat vara i verkligheten tycker jag. Iallafall en gång så hade man ju kunnat shoppa järnet fast i min dröm så köpte jag kläder som jag redan hade hemma bara för att ha i extra fall : )
Anledningen till att de sålde kläderna för 1 kr alltså nästan skänkte bort var för att det inte hade blivit köpt på den andra rean också fanns det någon lag som sa att man inte fick behålla dem själv utan var tvungen att ha det så då.

Men nu ska jag snart till Videomix och träffa Sandra där , ska hyra film och sen hem till Sandra. Gina kommer nog också sen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback