Försökt att ändra på bloggen

I Lördags var det fest hos Andy, eller nja jag tyckte det mest var chill. Vi spelade rockband och drack lite. Själv drack jag bara två cider. Vid halv 2 tiden stack jag hem till mitt ex vi såg på film och snackade ( : Kom inte hem förrän 5 så har varit väldigt seg idag.  

Har hållit på att försöka ändra på min blogg men det har verkligen inte gått bra dels för att jag inte har photopshop men också för att den här datorn är jätte seg så även om jag inte direkt är nöjd med min blogg nu så får det faktikst vara tills jag har fått tillbax min egna laptop som är på lagning just nu. Jag hoppas verkligen att min laptop snart kommer tillbax för den har varit på lagning i 2-3 veckor nu och jag saknar den.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och läsa "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback