Elinors gympauppvisning

Sitter i ena soffan i stora rummet och pluggar eller okej ska väl sluta ljuga, innan pluggade jag lite grann iallafall.  Har en film på också "Kärlek på jobbet" heter den och i den andra soffan ligger mamma och sover. Vet inte vad det är med den kvinnan men hon somnar fan bara hon lägger sig ner i soffan jämt. Ibland dividerar vi om vilken kanal på tven vi ska se på men egentligen spelar det ingen större roll för hon somnar ändå efter bara någon minut.

Innan idag var vi på Elinors gympauppvisning. Alltså jag kan bara inte förstå mig på vissa människor tex de som satt bakom oss idag. De skulle klaga på allt och alla. Att inte gymnanisterna hoppade rätt på de olika hoppen tex att de inte var spikraka på ljushoppen m.m men gud gymnasisterna är typ 7 år gammla. Sen störde de sig på hur hon som pratade i micken pratade att hon sa gumpa med u istället för gymnastik och även en massa annat. Jag tycker bara det är så störigt att folk måste klaga på allt och inte uppskattar livet bättre.

Även om min 5 åriga lillasysters grupp inte gjorde något jätte spec så var de duktiga och söta. De lekte katter och gjorde en dans, de slog kullerbyttor, hoppade plint och lite annat. Jag märkte verkligen att hon försökte och det var så gulligt.





Nej nu ska jag gå och hämta en annan skolbok och fortsätta med mitt skolarbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback