090428 - Dålig koll på läget

Inte min morgon idag syrran hade snott min mascara och sen stoppar jag vitt mascara i ögat och ni som också har gjort det ni vet hur det känns, svider och kunde inte kolla på länge.
Åker till skolan sen med pappa trodde vi skulle ha vanliga lektioner som religonkunskap och Matte B men sen visar det sig att de som har engelska B ska skriva nationellt och jag har inte Engelska B så det är bara till att åka tillbacka hem till Hässleholm.Trött på mig själv att jag inte kan hålla koll på läget. Nu måste jag vänta till bussen går och sedan slösa 22 kr.

Ska iallafall träffa Gina, Andy och Kim i eftermiddag. Gina ska få sin 20 års present : )


Nu ska jag skriva ut lite saker från skoldatorn och sen gå till bussen, helt onödig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback