090427

Hade ju planerat att va med Tanja och Gina idag men tanja kunde inte och jag hade så myket plugg att jag bestämde att det fick bli imorgon med Gina . Men efter att plugga i ungefär 1½ timme så  blev jag så trött på det så jag bestämmde att träffa Kim på stan och fixa med Ginas 20 års present det blev nog hyffsat bra kan dock inte skriva här vad det blev för finns ju möjlighet att Gina läser det då i förväg och vi har ju inte gett den till hene än.
Sen stack jag hem och fixade med en sak som jag även den ska ge till Gina i 20 årspresent är riktigt nöjd med den faktiskt. Sen hade Alex tråkgit så han fick komma hit : ) Han skulle hjälpa mig men jag satt på Elinors rum eftersom vi har en av våra utskrivare där så sa elinor "Han får faktikst hjälpa mig om han ska vara här ;)" Och eftersom det ändå inte var kul att hjälpa mig så lekte han med Elinor.
Sen har vi mest snackat och han har haft konservation med min mage tydligen det var faktikst riktigt kul så jag asgarvade. Nu ska jag fortsätta att kolla på Sex and the city med honom : )  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback