090425

Godmorgon förresten (nu blir detta lite konstigt har ju redan skrivet ett blogg inlägg men ändå)

Hoppas ni mår bra själv jag mår väl sådär vaknade för två timmar sedan drygt men ligger fortfarande i sängen och drar mig. Jag är rätt förkyld snuvig och sådär ni vet , jobbigt. Hoppas jag verkligen blir bättre tills ikväll för Kim ska ha fest eller asså gina ska ha sin 20 års fest i hans lägenhet. Sen blir det björket för det är gratis inträde där idag så gäller att passa på  för egentligen tycker jag att 100 kr för inträde verkligen suger så jag brukar inte vara där spec ofta var nog typ ½år sedan jag var där senast. 

Men jag har 6 timmar på mig att krya på mig lite inte kul om man ska gå runt med snuva precis ju. Under de sex timmarna har jag förresten massor som ska fixas ska äta frukost. städa, fixa inbjudningskort till min student, fixa med ginas present, studentpass, plugga samhälle, funktionshinder, skriva klart min loggbok (ja lite sent ute) och fortsätta att skriva på ett arbete om kvinnomisshandel. Så inte en lugn minut här inte (blir det något över får jag ta det imorgon). Men nu ska jag börja med att städa lite och sen gå upp och äta frukost.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback