090425- vaknade upp på fel sida

Fy fan jag tror visst jag vaknade på fel sida bakis, trött, snuvig, hostig, mensvärk, hungrig osv. Uch ja :/
Men gick upp efter ett tag iallafaall och fixade jordgubsmackor men inte äns de var goda och nu måste
jag plugga för ska jag va ärlig så blev knappt inget av det jag skulle göra gjort igår och dessutom är det
stökigt i rummet igen.


Jag vet jag är jätte negativ. Så för att vara lite possetiv också så kan jag ju säga att  Elinor ska ha sin gympauppvisning idag och det blir nog kul attse och kan också säga att gårdagen var kul (skriver o lägger upp bilder sen)

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H .-. S V A R A R

ah okej jag skule helt klar velat testa de =) men tror inte de klår vanlig kubb :D

2009-04-26 @ 17:44:53
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback