090408

Godmorgon (egentligen borde det väl heta godförrmidag)
Jag sitter här med snuva och hosta, tydligen har jag blivit förkyld :O
Det är så tråkigt att det fina vädret försvann :/

Ska snart träffa Tanja. Min galna och tröga vän Tanja. Jag förstår absolut om en del tycker att hon och jag är lite knasig vi har ju frågat polisen om det är tillåtet att vara så tröga som vi är, ställt upp Idol på skoj m.m. Men det är ju ändå underbart att bara vara galna egentligen : ) Vi lärde känna varandra genom msn och nu i helgen var det 4 år sedan vi började chatta där. Nästan 4 år sedan vi träffades för första gången också.

Ska paka ihop väskan nu, äta en snabbfrukost, borsta tänderna och sedan gå till bussen som ska mig till stationen och från stationen ska jag ta tåget till Eslöv där min vän Tanja finns : ) Ska umgås och sova hos henne ikväll. Blir säkert jätte trevligt.

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mycket!:D kul att du gillade det

2009-04-09 @ 00:21:36
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback