090304

Hejsan : )
Gud vad fint väder vi har fått utomhus nu det är ju underbart.
Igår skulle jag på The Sounds konser med Sandra, Anton, My m.fl tyvär blev det ingenting av det. Men tänkte dra till några andra vänners förfest och bara kolla läget men den förfesten blev inte heller av. Sen fick jag dessutom höra väldigt många saker som gjorde att jag inte mådde spec bra. Så gårdagen som skulle bli så bra blev tvärtom väldigt dålig.

Bara att hoppas att dagen idag blir bättre då ju . Sitter just nu här och ska göra lite naturkunskaps uppgifter och dricker Smoothie, sen blir det övningskörning syster ville att jag skulle följa med även när hon ska övningsköra så får ta och göra det. Ikväll blir det fest, hoppas på en trevlig sådan pratade om att grilla först men verkar inte bli så. Men ni får ha det så fint ska fortsätta med att skriva om planeten Mars nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback